Tomorro’ skapar grafisk snippa för Apoteksgruppen

editKNyheter, PRLeave a Comment

PRM_Tomorro' Apoteksgruppen_snippanbilder

Reklambyrån Tomorro’ sätter snippan i fokus för Apoteksgruppens nya kampanj ”Hej Snippan!”. Tomorro’ med expertis inom handel ligger även bakom idén med den snippformade necessären, en produkt speciellt framtagen för kampanjen.

”Hej Snippan”-necessären har tagits fram som symbol för att uppmärksamma kvinnors hälsa och underliv och kommer att säljas exklusivt på Apoteksgruppens apotek under kampanjperioden. Alla pengar från försäljningen går direkt till Svenska FN-förbundets projekt Flicka, som arbetar mot barnäktenskap och könsstympning.

Resumé om kampanjen

Läs hela pressmeddelandet i Tomorro´s pressrum

 

Lämna ett svar

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

If you agree to these terms, please click here.