Älska vaginan – Resumé uppmärksammar VagiVitals nya kampanj

editKKundcase

Resumé skriver om VagiVitals nya kampanj Älska Vaginan

VagiVital startade igår kampanjen Älska vaginan. En viktig och vacker kampanj som Resumé uppmärksammade! Kampanjen syftar till att hylla vaginan och att öppet prata om underlivsbesvär. VagiVital är en vaginalgel som återfuktar och återbygger känsliga slemhinnor i underlivet. Kampanjen är ett led i att bidra till ökad bekvämlighet kring att tala om vaginan och att få kvinnor att skaffa sig mer kunskap om den egna kroppen. Älska vaginan kommer att synas i Stockholm bland annat som utomhusreklam, på bussar och i tunnelbanan.

– Vi vill genom uttrycket ”älska vaginan” inspirera kvinnor till att lära sig mer om sin vagina, våga prata om den och möjliggöra att njutning ska få upplevas genom hela livet. Vi har också en stark vilja att forskningen på underlivet ska prioriteras och bli ett prestigeområde vilket vi hoppas att kampanjen på lång sikt ska kunna bidra till, säger Nikolina Spolén, produktchef för VagiVital.

Grafiken och konceptet stod byrån Öströms för. Håll utkik efter de fina bussarna! Läs om fler kundcase på editK här!