Sinfs vd i omslagsintervju

editKKundcase

Att förstärka ett personligt varumärke görs med framgång genom synlighet i förtjänade- och interna kanaler parallellt. Det här är ett bra exempel på ett PR-uttag som skapar både extern och intern synlighet.

Sanna Arnfjorden Wadström är vd på arbetsgivarorganisationen Sinf. Det var inte självklart att hon skulle hamna där. Efter att ha jobbat i sin familjs företag beslöt hon att bli ett stöd för andra entreprenörer.  

Sanna har varit intresserad av teknik sedan barnsben, och blev tidigt involverad i sin pappas mätteknikföretag. Han var en riktig innovatör och Sanna fick lära sig vikten av att mäta och ständigt utveckla, bland annat för att kvalitetssäkra industriell produktion – något som få hade hört talas om på 80-talet. 

Tidningen Affärsresenären gjorde en omslagsintervju med Sanna, läs hela intervjun här

Är du nufiken på vad vi kan hjälpa dig med för att bygga ditt personliga varumärke så tveka inte att kontakta Edit Künstlicher för ett första samtal.