InfluencersAgency är en agentur för personliga varumärken som erbjuder profiler hjälp med varumärkesbygge och kommersiella samarbeten. Nu utökas portföljen med två nya profiler: Anne-Marie Schjetlein, deckarförfattare samt Judith Wolst, en av Sveriges mest respekterade digitala strateger.
– Teamet på editK är vänliga, drivna, kompetenta, seriösa och arbetar långsiktigt. Egenskaper jag uppskattar, valet av PR-byrå var därför enkelt för mig. Ensam är inte stark. Att verka som författare är ensamt i perioder och ibland mycket utåtriktat, och PR behövs kontinuerligt. Jag fram emot ett utmanande och lärorikt PR-samarbete med editK, säger Anne-Marie Schjetlein.
– Jag älskar byråns kombination av ambition, driv och hjärta och ser oerhört mycket fram emot vårt kommande samarbete! säger Judith Wolst.
– Det är framförallt långsiktigheten och helhetstänket som attraherar våra profiler. Det är stor glädje att få möjligheten att utveckla och jobba med två så starkt lysande stjärnor inom olika branscher, säger Edit Künstlicher, grundare editK och InfluencersAgency.
För mer information kontakta gärna: Edit Künstlicher, vd för editK på mobil: 070-818 57 00 eller mail: edit@editk.se.
editK är PR-byrån som arbetar långsiktigt med varumärken inom livsstil, hälsa, litteratur, entreprenörskap och hållbarhet. Bland kunderna finns bl.a: Apoteksgruppen, Axiell, Bonniers Bokklubbar, Fontana, Moonsun Organic of Sweden, Ledarstudion och Fliplife of Sweden. Sedan 2017 är InfluencersAgency, en del av editK. InfluencersAgency är en agentur för personliga varumärken med fokus på plattformsbygge och kommersiella samarbeten för profiler verksamma inom bla litteratur, näringsliv, media, hälsa och mat.